دسترسی به دوره مهندس مالکی کلیک کنید

دسته بندی: دمنوش های زعفرانی
طرز تهیه دمنوش زعفران و گل محمدی

منتشر شده توسط فاطمه درویشی ایوری در مارس 14, 2020

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

طرز تهیه دمنوش زعفران و گل محمدی

کافیه یک مقدار گل محمدی خشک شده رو با زعفران و آب بگذارید 5 تا 10 دقیقه بجوشه. چیزی که به دست میارید کم از یک معجون جوان سازی نداره! تازه مهم ترین خاصیتی که این روزا دنبالش می گردیم هم توش هست: تقویت سیستم ایمنی.

خواص و فواید گل محمدی

صد البته که گل محمدی یا همون رز سرخ چندین و چند خاصیت دیگه هم داره. از مهم ترین هاش میشه به فوایدش برای پوست اشاره کرد. گل محمدی پره از ویتامین و آنتی اکسیدان هایی که برای شادابی و جوش و آکنه مفیدن. البته میشه هم گلاب رو به صورت اسپری کرد، در هرصورت این خوبیا از طریق دمنوش هم بهتون خواهد رسید.

از طرف دیگه برای قلبتون مفیده. اونم تو این روزاهای کرونایی که سلامتی قلب خیلی موضوع حساسی شده. همین طور برای دستگاه گوارش و سیستم ایمنی! خلاصه از دستش ندید به خصوص که قراره همنشینی عزیزی مثل زعفران داشته باشه! گوارای وجودتون.

عواقب زیاده روری در خوردن دمنوش زعفران و گل محمدی

از اونجایی که این دمنوش دلنشینه و ممکنه هوستون بگیره تو نوشیدن زیاده روی کنید، وظیفۀ خودم میدونم عوارض زیاده روی رو هم خاطر نشان کنم: ممکنه سردرد، حالت تهوع بگیرید یا احساس خستگی کنید. از اون جایی که این دمنوش سرشار از ویتامین C  هم هست پس اگه زیاد نوش جان کنید ممکنه حتی اسهال هم بگیرید.  

انواع دمنوش های زعفرانی

آیا این صفحه برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.40 از 15 رای

0 دیدگاه برای این مقاله

دیدگاهی وجود ندارد
نظرتان را بنویسید